Sunday, February 21, 2010

Drama Sebabak Di Pejabat PM

NO : Assalamualaikum Datuk Seri

PM: Waalaikumussalam.

NO: Datuk Seri, saya sangat tidak setuju pembubaran MECD. Inilah kementerian yang membantu ramai anak Melayu.

PM: Kalau I tak bubarkan, you sendiri yang naya DatO Noh. Bajet Tekun, Koperasi, Mara semua habis selepas Pemilihan UMNO Tahun lalu. Baru setengah tahun semua dah habis. Boleh you bagi tahu apa sebab dan musabab?

NO: errrr itu menunjukkan kementerian saya efisyen Datuk Seri.

PM: Bullshit! You and Khir Toyo give me alot of headache. Both of you have so many problem big Mansion, Disneyland, Subur, MECD etc, etc, etc. And now, both of you tak boleh kerjasama nak ambil balik Selangor.

May be i should appoint somebody else without tainted image like both of you.

14 comments:

  1. oii satim... kalau nak burukkan orang pun tak payahlah upah bloggers buat kerja jahat ni. apasal? takut sangat ker?

    ReplyDelete
  2. khir toyo., noh omar, khalid ibrahim, anwar ibrahim, naijib razak... semua hampas

    ReplyDelete
  3. ini cerita lawak mana lak nie..baru lepas naik harrier YB terus blogger nie dapat idea nak buat dialog...dahsyat dahsyat...perbualan dalam telefon pun dia boleh dengar ker? tinggi ler ilmu budak nie walaupun diri sendiri tuh pendek..

    ReplyDelete
  4. Woii...Pendekar Mustar,Nak buat artikel fitnah pun bagi la nampak cerdik skit. At least biar la nampak real... Ingat aku bayor kau pakai duit aku ker?? Duit kerajaan negeri tau! Jangan dok membazir duit kerajaan! Buat kerja betul-betul. Belajor dari Raja Petra. Tengok mcm mana dia buat cerita! Jangan sampai bulan depan aku potong gaji kau! - Latok Seri Khalid Ibrahim, MB Selangor Darul Ehsanng!

    ReplyDelete
  5. abis la kau.
    jap agi tak dapet duit...

    Kau ader mintak upfront dr khalid gagap tak??

    ReplyDelete
  6. ini bukan kerja satim ke sapa2 org umno, ni kerja pkr nak pecah belahkan umno selangor.jgn terpedaya dgn kedajalan khalid ibrahim.

    ReplyDelete
  7. Haram jadah blogger ni tarak kerja lainker? B*t*h Khalid berahim gagap.

    ReplyDelete
  8. ini bukan kerja PKR.. ini kerja org dalam umno selangor sendiri.. aku percaya juga bahawa khir toyo tak buat keje gini... pendekar mustar.. ko tunggu lah.. bila ada orang bagi pelempang kat muka ko depan orang baru ko nak menyesal... orang macam ko ni patutnya dah lama kena tendang dari umno...

    ReplyDelete
  9. DSN, minta siasat perkara ini. Mungkin ada kebenarannya sedikit sebanyak. Yang lain sampah sarap saja

    ReplyDelete
  10. Rasa-rasanya ini gerak kerja cyber trooper umno tajaan noh omar. cuba untuk memburuk-burukkan beliau untuk meraih simpati dari bahagian-bahagian umno. Dari dulu lagi beliau memang mengidam jawatan MB, malangnya TS Abu Hassan dan Khir Toyo pula yang dilantik kejawatan tersebut. Cita-cita ini juga turut dikongsi oleh Satim Diman, tetapi beliau akur dan boleh bekerjasama dgn sesiapa sahaja.

    INIlah politik umno selangor peringkat negeri yang tamak dan gila kuasa. Ayuh kita tolak mereka ini, cari pemimpin baru yang diyakini serta menunjukan kesungguhan untuk berkhidmat kepada rakyat sesuai dengan slogan pencapaian didahulukan, rakyat diutamakan.

    ReplyDelete
  11. Tukang tulis dan tukang komen orang sama. Hahaha. Lawak2.....

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Noh Omar punya masalah bukannya datang dari dia, tetapi datang dari orang sekeliling dia. Noh Omar yang selama ini tidak ada protokol tetapi orang-orang yang dikeliling dia yang buatkan dia macam dewa yang hendak kena sembah mencipta protokol. Kalau dah keluar berkempen macam samseng macamana rakyat nak dekat kalau dikeliling dengan samseng yang diupah. Orang keliling dia berlagak tak tentu fasal. Dok tibai bermacam dan tak sedarkan diri para pegawai dia. Aku rasa kalau noh omar sedar perkara ini dia pun cepat2 bertindak dari terus berlaku. Aku harap noh omar mengambil berat perkara ini dari terus menjadi bualan orang dek kerana pegawai-pegawai dia yang masih tidak sedarkan diri. Jangan sampai lebih banyak perkara-perkara negatif kelakuan pegawainya dibongkar satu demi satu. Tak kira pegawai yang lama atau yang baru!!.

    ReplyDelete
  14. ha..ha..ha..bongok la puak puak ni...g surau ba2 kitab lg bgus

    ReplyDelete